Translate

lunes, mayo 27, 2013

"Pájaro herido" ·························································· _Canto Rodado_

Pájaro herido
que levantas el vuelo
y no te has ido.
Plumas de oro
canto de sirena,
dime cuál es tu pena.
Por tu quieta mirada
pasa la vida
sin decir nada.
Alguno escucha
tu canto del alma
nadie repara
en tus lágrimas.

                         Canto Rodado
                          22.05.13

Veo los sueños

Licencia Creative Commons
Isabel Laso se encuentra bajo una LicenciaCreative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Unported.




2 comentarios:

Vicent Llémena i Jambet dijo...

Jo pense Isabel en qui repara en les penes de les dones, són les mares? són els amics? són els pares? són els marits? o els amants? les dones patiu el pes de la Història, per això he de ser les ames, les dones de la Història, les que porteu la nau de la vida cap a límits infinits, com a portadores de la pau, de l'Amor en majúscules, de l'amistat.
Sent llàstima, amor, Amor per les dones.

Gràcies Isabel

Una abraçada ben russafenca

Vicent Adsuara i Rollan

Unknown dijo...

Vicentttttt, sempre em radiografies l'ànima!!!! Ets únic! m'agrada molt quan et pases pel meu Blog. Em puja la moral. Gràcies amic meu, filòsof de l'ànima i les idees que la mouen!
Una gran abraçada des d'aquesta banda del Mediterrani!